lördag 5 september 2009

Talang målvakter stod och grät






Hej, efter många samtal från föräldrar vars barn var på talangträningen på södervik i onsdags känner jag mig tvungen att skriva några rader. Det skulle vara inläggsträning för målvakterna, på ena sidan stod bollgeniet Bölan och på andra sidan stod den lovande talangen och singeln Flacke, men det fanns en gammal hockey spelare som hemskt gärna ville slå några inlägg men istället för att hamna innanför straffområdet så hamnade dom mot målvakternas förvåning vid mittpunkten på plan. Jag har lovat föräldrarna att han aldrig ska slå ett enda inlägg mer på talangträningen.


Med vänliga hälsningar


Flacke "Shejken" Franzén

3 kommentarer:

Guest sa...

Tacka vet jag Hasse Shejke han höll sig alla fall till sanningen.......

BSK -F97 sa...

ska jag lämna nummer till föräldrarna som ringt?

Guest sa...

Känner de Hasse också ?????